One more try

1 - Mina favoritskor. 2 - Min bästa vän. 3 - Det här upprör mig. 4 - Tio bästa på min spotifylista. 5 - En sak jag inte kan klara mig utan. 6 - Mitt motto. 7 - Det här får mig att skratta. 8 - Ett foto på något jag vill ha. 9 - Mina rädslor. 10 - Det här saknar jag. 11- Fem saker jag hatar. 12 - I min handväska. 13 - Jag längtar efter. 14 - Det här hade jag på mig idag. 15 - Den frisyr jag trivs bäst i. 16 - Fem weird-fakta om mig. 17 - Den här dagen för exakt ett år sedan. 18 - Bästa filmen. 19 - Min favoritplats. 20 - En perfekt helg för mig. 21 - Sju saker jag älskar. 22 - Mina syskon. 23 - En bild på mig och mina vänner.

Som ni kanske förstår tänker jag göra ett försök med en lista igen. Har snott den av lill-Ebban som snart är en decimeter längre än mig. Sinnes.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide