Frustrerad

Jag avskyr den här sinnessjukt tråkiga uppgiften! Önskar nästan att jag stannat i Kalmar och varit med på seminariet istället, så hade jag sluppit sitta här och försöka skriva ihop sex A4-sidor nu. Om någon vill veta vad jag gör så analyserar jag en artikel om björnjakt ur ett genusperspektiv. Kul va? Som vanligt är jag ute i sista minuten också. Jag har haft hela veckan på mig, men nu sitter jag här en och en halv timme innan deadline och sliter mitt hår. Jag blir så trött. Både på mig själv och på den här värdelösa kursen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Go go go! Jag är säker på att du får det färdigt samt att de inte är tokkinkiga på vilken tid det lämnas in. :)

2011-09-29 @ 23:44:27
URL: http://kristromohlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide