Midsommar

Midsommarhelgen spenderades i vanlig ordning hemma i Strömbacka. Själv midsommarafton var lugn. Käkade sill och drack snaps till lunch innan det blev dans runt midsommarstången. På kvällen var jag hemma och grillade. Däckade (av utmattning, inte alkohol) i soffan vid elva. Lugn kväll, som sagt. På midsommardagen hade vi förfest hemma hos mig innan dansen. Ja, jag snackar alltså gammal hederlig logdans nu. Dagen efter mådde jag sämre än jag förtjänade och spydde fyra gånger. Med tanke på att jag spydde fem gånger samma dag förra året var det ändå ett steg framåt.
 
Jag har en masa bilder från helgen på kameran, men dem orkar jag såklart inte ladda upp nu. Förmodligen inte sen heller. Men en bild på mig och min midsommarkrans bjuder jag i alla fall på.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Söt som en sockertopp om jag får säga vad jag tycker....

2012-06-29 @ 17:04:54
Postat av: Anonym

Söt som en sockertopp om jag får säga vad jag tycker....

2012-06-29 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide