Reunion

I helgen var jag i Stockholm för att träffa några av Kalmartjejerna. Tyvärr kunde inte alla, men vi får nog räkna med att det kommer vara så nu när vi inte bor i samma stad längre. Men jag, Lisa, Karolina, Linnéa och Karin lyckades i alla fall synka våra scheman denna helg. Vi har knappt setts sedan examen i juni och efter den här helgen inser jag verkligen hur mycket dessa fina människor betyder för mig. Vilket inte är så konstigt med tanke på att vi umgåtts så gott som natt och dag de senaste tre åren. Anyway, innan jag blir för djup ska jag berätta om vår lilla reunion. Eller berätta och berätta... Lunch, tapas, sangria, updates, vin och shopping är orden som får summera helgen. Love you!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Love you!

2012-10-15 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide