Nike air max 90

Efter mycket letande, både i butik och på nätet, har jag äntligen hittat ett par Nike air max 90 som passar mina fötter. Materiell lycka på hög nivå! Egentligen är de en halv storlek för stora, men det kan jag leva med. Helst av allt skulle jag vilja ha ett par i orginalfärg, men enligt tjejen jag pratade med på Footlocker i helgen så är det svårt att få tag på sådana i hela Europa just nu. I alla fall i min storlek. Så jag är glad och nöjd ändå. Enligt mig är dessa snyggingar nästintill lika fina.
Okej. Nu fick jag dåligt samvete över att jag skriver om mina materialla i-landsproblem när det händer hemskheter i både Boston och Iran. Det är en skev jävla värld vi lever i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide