Fyra bra dagar

Jag åkte ju till Stockholm i tisdags och i går när jag kom hem hade jag hade jag en hel del bra saker i bagaget. Vad? Jo, låt mig berätta. Kvalitetstid med storasyster, efterlängtat umgänge med Linnéa, en underbar jacka och ett nytt jobb (läs vikariat). I slutet av april säger jag hej då till Hälsingland och hej till huvudstaden. Kul!
Något annat som är kul är att jag träffade Enström och Thuresson i går. Det sker inte allt för ofta nu för tiden eftersom att vi har bott i olika delar av detta avlånga land de senaste åren. Men i går när jag hoppade av bussen i Hudik mötte de upp mig för en middagsdejt på Hot Chili följt av kaffe och glass på donken. Dåtid och framtid diskuterades innan vi skiljdes åt. Nästa gång vi ses ska vi dricka sprit och dansa till E-type tillsammans med restan av gymnasie-familjen. Jag längtar.
Jag köpte mig ett litet armband i veckan också. 79 kronor på Topshop, om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men KUL, Skritten! Vad för jobb har du fixat, din lille luring? :-) Pöss

Svar: Ett vikariat på TT-Spektra :) Pussis
Britta Persson

2013-02-26 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide