Girls och PLL

Jag är lite ledsen. Anledningen är att det är säsongsavslutning av både Girls och Pretty Little Liars denna vecka. Så otroligt tråkigt! Jag såg Girls s02e10 i dag och det var bra. Riktigt bra. Jag är glad över att Marnie och Charlie är tillsammans igen, men resten var mest tragiskt. Tragiskt men bra. Hörde ryktas om att nästa säsong inte kommer ut för än nästa år? Orkar inte vänta så länge!
I morgon är det dags för PLL s03e24. Eller, jag kommer nog inte våga kolla i morgon. Måste nämligen titta när det är ljust ute, annars blir jag så mörkrädd... Den där A är inte att leka med alltså.
Men nu är den stora frågan vilken serie jag ska fylla tomrummet efter Girls och Pretty Little Liars med. Tips mottages tacksamt.
Här är förresten Christoffer Abbott som spelar Charlie i Girls. Jag låter bilderna tala för sig själv...

Kommentarer
Postat av: Random bloggläsare

Spana in How to make it in America, två grymma säsonger gjordes.

Svar: Tack för tipset du random bloggläsare! Det ska jag spana in.
Britta Persson

2013-03-22 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide