Sista

Det är mycket nu. Jag har mer eller mindre bott i skolan senaste veckan. Men det är mest bara roligt, så jag klagar inte. Vi läser som sagt video 3 för tillfället, vilket är den tredje och sista tv-kursen. Eller ja, sista kursen överhuvutaget faktiskt. Om en vecka har jag flyttat från Kalmar. Flyttat från det som varit mitt liv de senaste tre åren. Det känns underbart och hemskt på en och samma gång. Allt är så enkelt här. Jag behöver aldrig vara ensam, inte en endaste sekund. Mina fina är bara några meter bort och det kommer jag att sakna, big time. Tur för mig att flera av dem kommer befinna sig i Stockholm med mig de närmsta månaderna. Men innan det är dags för huvudstaden ska jag se till att njuta av sista veckan tillsammans med klassisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide