Back on track

Jag fick precis en stund över på jobbet och började läsa igenom mina gamla bloggar, vilket ledde till ett otroligt bloggsug. Eller jag har egentligen inget jättesug efter att blogga, men jag älskar att läsa gamla inlägg. Och för att kunna läsa måste jag skriva, så av den enkla anledningen tänker jag verkligen försöka förbättra mig på bloggfronten igen. Det kommer mest bli tråkiga "idag har jag-inlägg", men jag skriver som sagt för min egen skull så det får bli så nu.
 
I alla fall så sitter jag på jobbet nu. Mitt sommarvik är slut, men jag har turen att få hoppa in och jobba lite extra medan jag söker jobb i storstan. Har jobbat på LjP-sporten sedan i lördags och på torsdag, efter en dags ledighet, blir det jobb på HT-sporten en vecka framåt. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide