En onsdag i januari

Vaknade av alarmet klockan 05.30. Klev upp, duschade och tvättade håret. Åt gröt till frukost. Åkte i mindre snöstorm till jobbet. Hade ett ovanligt långt morgonmöte med resten av redaktionen. Ringde, ringde och ringde men fick inget svar. Åkte ut på jobb. Jag och foto-Linda hade matchande ytterkläder: Fjällrävenjacka och Appertiffmössa. Åt lax och pesto till lunch. Ringde, ringde och ringde och fick svar. Skrev ihop två artiklar. Satte mig i bilen och åkte hem. Tog på mig myskläder. Åt mindre god mat till middag. La mig raklång i soffan...
...och där är jag nu. I soffan alltså. Ska kolla klart på Sveriges Mästerkock och äta en mango, sedan blir det sängen. Vardag och rutiner, det är rätt skönt ändå.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det för fel på fläskkorv om jag kan få fråga?........

2013-02-01 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide