Long time no see

Jag är verkligen en periodare när det kommer till att blogga. Men eftersom jag vet att jag har några tappra kompisar runt om i detta avlånga land som faktiskt vill veta vad jag har för mig på dagarna så jag gör ett försök. Igen. 
 
Jul och nyår har passerat och jag njöt som bara den. Julafton firade jag här hemma tillsammans med tretton stycken finingar. Juldagen bjöd på traditionsenlig middag hos farfar följd av förfest hos Camilla. Sedan blev det utgång. Kvällens bästa var när Engmans spelade och när jag råkade stjäla ett pepparkakshus. Ops. Nyår tillbringade jag i Ljusdal tillsammans med Kattis och ett stort gäng människor jag aldrig träffat. Kul! I skrivande stund har nästan hela januari passerat och jag ägnar dagarna åt att jobba, söka jobb och fundera över framtiden. Lite träning och häng med diverse människor försöker jag också få till. 
 
Ja, det var väl vad som hänt sedan sist. I väldigt korta drag. Nu ska jag leka viktig och svara på några mail. På återseende.
 
1. Favoriten Lovisa på julafton. 2. Vinter i Hälsingland. 3. Jag och kortsidan av ett pepparkakushus på juldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide