Lucia och mardrömmar

Trettonde december och lucia i dag alltså. Herregud vad fort tiden går! Jag, Frida och Agnes tjuvstartade luciafirandet redan i går då det var luciakröning i kyrkan. Årets tjejer var superduktiga på att sjunga, det enda minuset var att de sjöng tre låtar som jag aldrig hört. Men men, man kan inte få allt här i världen.
 
Firandet, eller vad man nu kallar det, fortsatte imorse då jag blev bjuden på glögg och peppisar framför teven. Lyxigt värre! Somnade sedan om, men vaknade alldeles kallsvettig en timme senare. Anledningen? Jag drömde en mardröm om skelettet/greven från årets julkalender... Oklart om det var 3 eller 23 år jag fyllde för någon månad sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide