Lucka nummer tolv

I dag är det meningen att jag ska posta en bild på någon jag saknar, men jag kan omöjligt välja bara en person, så det får bli en bild på några jag saknar istället. År 2009 flyttade jag 75 mil hemifrån, närmare bestämt till Kalmar, för att plugga journalistik och medieproduktion. Förutom att jag fick en bra utbildning så fick jag världens bästa vänner. Tjejerna på bilden blev min lilla familj där nere på östkusten. Jag skrattade, grät, åt, pluggade, tränade, festade, fikade, myste, skvallrade, shoppade eller bara umgicks med någon av dessa underbaringar varje dag i tre år. Visst var det sura miner och lite tjafs ibland, men det blir ju lätt så när man känner varandra utan och innan. Jag saknar er så galet mycket brudar! Gruppdejt i januari?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide