Update

Det är mycket nu. Förra veckan spenderade jag både dag och natt på skolan, bokstavligt talat. Men jag klagar inte, snarare tvärtom. Kort sagt går den här kursen ut på att vi ska hitta på ett nytt mediekoncept, utveckla en prototyp och sedan pitcha idén för en jury. Vissa grupper jobbar med print, vissa med digitala medier och min grupp jobbar med tv. Förra veckan bodde vi mer eller mindre i studion, så förhoppningsvis kommer vi att ha en grym trailer att visa upp för juryn på torsdag.

I helgen har jag och min 20 kvadratmeter stora lägenhet haft finbesök från Hudik. Anders tog nämligen tåget hit i torsdags och stannade tills idag. Vi har mest ägnat tiden åt att äta och dricka diverse onyttiga ting. En helg helt i min smak alltså! Jag hann inte träna en endaste gång förra veckan, men ikväll blev det i alla fall ett medelpass med Frida. Skönt att träna, men mindre skönt att jag lyckades låsa in nyckeln i skåpet och var tvungen att knipsa upp skiten med en bultsax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide