Måndag

Jag kollade nyss på första delen av dokumentären om Usain Bolt på SVT. Riktigt bra och välgjord om du frågar mig och nu längtar jag mer än någonsin till OS drar igång. Tur att det bara är fyra små dagar kvar! På tal om OS så ska Mattias Jons till Järvsö och tävla imorgon. Jag håller tummarna för att han får till ett jättekast på 77 meter så att SOK förstår att de gjort fel som inte skickat honom till London... Förutom friidrott är det mest fotboll på jobbet i veckan. I alla fall för min del. DM-final på onsdag och LjP-cup hela helgen. Och på torsdag ska jag träffa och intervjua Hamrén. Ska bli kul att höra vad han har att säga om Zlatans flytt till Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide