Måndag

Glöm allt jag skrev om vårtecken igår. Idag har det nämligen varit snöstorm. Men förutom stormen så har dagen varit bra. Vi har gjort klart och exporterat vårt OS-program "Mot London 2012" vilket betyder att vi kan vara helt lediga imorgon. Galet bra! Jag behöver all tid jag kan få till att flyttpacka. Också ska jag till tandis för fjärde gången på en månad. Om jag har hål i tänderna? Nej, inte ett enda. Har däremot fått diagnosen tandlossning. Sjukt men sant. Det är tydligen väldigt ovanligt att drabbas som tjugotvååring, så nu gör de allt dem kan för att hjälpa mig. Synd att det är så dyrt bara, har betalat 2500 hittills och mer lär det bli imorgon. Hurra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide