Piggelin

Att jag blir superbakis då och då är ingen nyhet, men gårdagen tog fan priset. Strax efter åtta på morgonen stod jag med huvudet över toalettstolen första gången. Sedan upprepade jag den proceduren flera gånger i timmen fram till femtiden. Mysigt. Camilla, Agnes och Tommy åt både det ena och andra under dagen medan jag gick fram och tillbaka till toaletten och kräktes upp colan jag försökte dricka. Anledningen till denna härliga bakissöndag var såklart en partylördag. En rolig partylördag ska tilläggas, och tur var väl det...
 
Jag måste även tillägga att jag inte var fullare än någon annan i lördags. Det spelar liksom ingen roll. Även om jag dricker minst så mår jag sämst av alla dagen efter. Min kropp ogillar helt enkelt alkohol. Och ändå utsätter jag mig för eländet av fri vilja. Sjukt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Lik moster Karin tyvärr...

2012-10-23 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide