Birthday wishes

Med tanke på att jag fyller år om en vecka kommer här en lista på lite saker jag inte skulle tacka nej till. Om någon (mamma?) skulle få för sig att köpa en present alltså.
 
- Böcker, böcker, böcker. Allt i bokväg är välkommet, men mest av allt önskar jag mig "Vattenänglar" av Mons Kallentoft och "Svår, svårare, Ekwall" av just Patrick Ekwall.
 
- Träningskläder. Jag behöver ett par nya löpartights och en jacka. Gärna en turkos Nikejacka som matchar mina springskor.
 
- Bidrag, i form av pengar eller presentkort, till en vinterjacka. Funderar på att köpa en Fjällräven.
 
- Sist men inte minst skulle jag behöva en kille som kan lugna mig på nätterna då jag drömmer mardrömmar. Gärna en blandning mellan Ed Westwick, Chris Martin och Jonas Larholm. En bostadsrätt i Stockholm och en bil skulle jag inte heller bli ledsen om jag fick.
 
Sen är det säkert en massa andra saker jag vill ha som jag inte kommer på nu. Jag blir glad för allt, bara det är inslaget. Alla som säger att de inte gillar paket ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide