Lugna gatan

Löningshelg och party? Nej inte här inte. Eller ja, lön har jag ju fått men några direkta festligheter har helgen inte bjudit på. Igår åkte vi på en liten skotertur. Grillade korv och åt allt sånt där som hör vinterutflykter till. På kvällen hängde jag hemma hos familjen Hansen tillsammans med Brinkarna.
 
Söndagen i stort sett bara tillbringats i tv-soffan. Pallrade mig i väg på en skidtur med pappa på eftermiddagen och tränade lite styrka när jag kom hem. Men nu sitter jag här i soffan igen. Tanken är att jag ska skriva en krönika ikväll, men vi får se hur det blir med den saken. Jag har ju trots allt inte deadline för än på tisdag...
 
1. Trött men glad tjej som faktiskt gillar lugna helger. 2. Supergullig bordsplacering som lilla Stella gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide