Tjejmilen 2013

För några dagar sedan anmälde jag mig till Tjejmilen. Jag behöver något att träna för, annars har jag väldigt svårt att hålla motivationen uppe. Men i skrivande stund är jag mer motiverad än någonsin! Samtidigt som jag anmälde mig till Tjejmilen bokade jag in mig på gemensamma löpträningar, en gång i veckan med start i juni. Med på träningarna finns bara människor som ska springa just Tjejmilen och halvmaran. 
Men inte nog med det. I och med detta fick jag (och alla andra) ett detaljerat träningsschema som sträcker sig från och med denna vecka och ända fram till i höst. Schemat inehåller allt från lugna distanspass till fartlek, intervaller och styrka. Det bästa av allt är att man varje morgon får en påminnelse på mailen om dagens pass. Kul!
Bild från i lördags då det blev stretching på bryggan efter en lugn och skön runda.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad roligt! Då måste vi redan nu se till att försöka ses bland alla brudar på gärdet i september! Kram-kram!

Svar: Ja men absolut, kul! Kramar
Britta Persson

2013-05-14 @ 10:12:55
URL: http://karolinakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide